O vindeiro, día das Nossas Letras, o domingo 17 de Maio, às 12 do meio-dia, vai ter lugar umha grande mobilizaçom em Compostela. As galegas e galegos estamos chamad@s a manifestar-nos na defensa da língua, diante das anunciadas políticas do governo da direita contra a nossa Língua, a língua própria da Galiza. Duas Plataformas con múltiples apoios chamam à cidadania a manifestar-se muha marcha que percorrerá as ruas de Compostela desde a Alameda, enchendo a cidade de cor e reivindicaçom do Galego como língua nacional, como língua com direitos inalienáveis.
A Mesa pola Normalización Lingüística fai um chamamento: "O vindeiro 17 de maio en Santiago de Compostela producirase unha manifestación histórica en defensa da lingua que nos une como galegas e como galegos. Para reivindicarmos o dereito básico a podermos vivir no noso idioma propio, o cal debe ser garantido polos poderes públicos. ..." >> ... [Ler mais]
A Plataforma Galego Sempre Mais fai um chamamento: "O dia 17 de maio é um dia para denunciar nas ruas a única imposiçom lingüística verificável que este país sofre diariamente. E este ano estamos a viver um contexto novo, um contexto cheio de dúvidas e de poucas esperanças para a sobrevivência da língua na Galiza, ... " >> ... [Ler mais]
Quem queira desprazar-se até Compostela em Autocarro tem a posibilidade de fazê-lo apuntando-se nos seguintes telefones:
Desde Ferrol
690 307 245
ou
981 563 885
Os buses sairám às 10:00 hras da Praza de Galiza (diante do Teatro Jofre) Parara-se às 10:45 na gasofeira da AP-9, no Polígono de Vilar do Colo (Fene)
_________________________________
Este Sábado, 9 de Maio, A Revolta junto a um importante número de persoas participarom numha concentraçom e um passa-rúas pola cidade de Ferrol, baixo o lema "Polo direito á escola em Galego" e "O Galego a nossa língua comum".
Galeria de Diapositivos do Acto feita por Fuco Buxán 's Public Gallery: