sábado, 2 de maio de 2009

Mobilizaçons na defensa da nossa Língua

Em vindeiros dias de Maio, vam ter lugar muitas mobilizaçons e actividades na defensa da nosa Língua. O direito a viver no idioma próprio da Galiza, deveria ser um direito garantido polos poderes públicos, mas a chegada do governo do PP à Xunta de Galicia, pom em perigo os nossos direitos, pois pretendem desmantelar as bases xurídicas que garantan um mínimo de ensino em Galego. Os compromissos do Presidente Feijóo co sector social mais ranço na sua cruzada contra a nossa Língua vam continuar aplicando-se, se nom o impedimos todos e todas as boas e generossas desta Naçom.
  • O Sábado 9 de Maio, às 12 do medio-dia, Concentraçom na Praça do Concelho de Ferrol e posterior passa-ruas polas ruas do centro da cidade, convocada pola Mesa pola Normalización Lingüística. "Polo Dereito à Escola em Galego"
  • O Domingo 17 de Maio, às 12 do medio-dia, Manifestaçom Nacional em Compostela, convocada pol'A Mesa - MNL" e a plataforma "Galego Sempre Mais"
Desde estas páginas chamamos à unidade na Defensa da Língua. Nesta necessária unidade a responsabilidade está compartida por todos os sectores que tenhem a Defensa da Língua como fim comum e todos os sectores tenhem que tender pontes em pos da necessária unidade.

Enlaces de interesse:
____________________