Na Assembleia d'A Revolta, celebrada no Parque de Caranza "Carmelo Teixeiro", despois da merenda, preparamos a Lumeirada 2009. Despois de muito falar chegamos aos seguintes acordos:
- Celebrar a Lumeirada onde sempre no antigo campo da terra batida, à beira da Rua Cartagena, na riveira de Caranza. Desde ás 6 da Tarde, a Terça-Feira, 23 de Junho. Mas desde pola manhá estaremos preparando a zona: ambientando-a, preparando o balcom e apanhando madeira, para construir a lumeirada.
- Os benefícios que tiremos, como o ano passado, irám para o "Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol" na súa luita para o desmantelamento de REGANOSA.
- Ambientar a Lumeirada na luita contra a Planta de Gás [André].
- Comunicar no Concello que imos fazer a Lumeirada, pedir um ponto de toma eléctrica e contentores de lixo [Inácio].
- Encarregar a Serxio umha caixa de Sardinhas em Cedeira [Lupe].
- Encarregar 12 Kg de Chouriços [Pili].
- Encarregar o Pam em Migas, 28 Kg em bolas dum [André].
- Preparar o balcom e encarregar bebidas e outros assuntos [Isma].
- A instalaçom eléctrica quedou para Jose.
- Pedir-lhe o cartaz a Cholo.
- Quedam encarregados da Lenha para assar: Coca, Quique e Jose.
- A Lenha para queimar é cousa de tod@s.
Decidimos apresentar-nos ao concurso da Rádio Galega "Apolo Ghit 2009", coa cançom do Ave e música da Munheira de Santo Amaro. Quedarom Pili e André de consultar as bases. No caso de que nom poda ser com essa música Isma teria que adaptar algummha das suas composiçons.
Decidimos comprar um bombo para A Revolta, pintar-lhe o anagrama e ponher-lhe o nome "Colectivo Sociocultural A Revolta da Terra de Trasancos" [Isma].
Decidimos fazer camisolas [Pili].
Celebrar o "SamPedro", Sábado 26 de Junho, cum jantar d'A Revolta em Caranza. Cada quem que leve algo de comer para compartir. Imos ter preparada umha grelha para assar.
_______________