segunda-feira, 11 de maio de 2009

Este sábado 16 de Maio em Ferrol, polo Dia das Nossa Letras: Acto Unitário na Praça Rosalia

[Detalhe do Acto celebrado o passado ano 2008]

No Dia das Nossas Letras, o 17 de Maio, temos por costume render-lhe umha homenagem a Rosalia de Castro na praça de Ferrol que leva o seu nome. Este ano por mor de ir a Compostela a participar na Mobilizaçom Nacional pola Língua que vai ter lugar esse dia, pensamos em fazê-lo o dia anterior, o Sábado 16 de Maio, às 12 do meio-dia.

Desde A Revolta pretendemos que o citado Acto seja unitário como até agora. O ano passado a Associaçom Vizinhal de Sam Joam - Bertom, coordenou o Acto e encarregou-se de fazer um chamamento à participaçom. Sabemos que já é um pouco tarde para que cada associaçom ou colectivo reúna às suas directivas e convoquem para este acto unitário, mas pregamos um esforço, para participar no mesmo.

O Acto consistiria numha concentraçom na Praça Rosalia, em Ferrol, no bairro de Sam Joam - Bertom, desde as 12 do meio-dia, onde cada quem poda ler o seu manifesto em defensa do galego, textos ou poesias, levar flores, livros na nossa língua, ... quem tenha, e assim o julgue oportuno, pode levar o traje tradicional, e nós garantimos que haja cançons e música, ...

Mil Primaveras mais para a nossa Língua !!

Maio, 2009
A Revolta

Nota.-
As entidades que decidam participar, seria bom que remitiram um comunicado aos medios, no que manifestem o seu apoio e participaçom no Acto Unitario en prol da Língua Galega que, em régime de autoconvocatoria, vai ter lugar em Ferrol, o Sábado 16 de Maio, às 12 do meio-dia na Praça Rosalia de Castro.
______________