sexta-feira, 6 de junho de 2008

A Revolta apoia ao Comité Cidadán na luita contra REGANOSA e quere manifestar sua solidariedade co grupo de voluntar@s fechad@s no Concelho de Ferrol

O Colectivo Sociocultural "A Revolta de Trasancos" queremos fazer público o noso apoio à manifestaçom, do vindeiro Domingo 8 de Junho, convocada polo Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol, para exigir o cesse da actividade da planta regasificadora de REGANOSA, assim como para denunciar o aumento da ameaça desta Planta de Gás contra a populaçom que moramos na Comarca de Ferrol - Terra de Trasancos e Beçoucos.

Consideramos um sem razom o instalar umha Planta de Gas dentro dumha pequena Ria, moi povoada que ameaça as nossas vidas, a nossa seguridade e à própria Ria, já de por sim moi contaminada polos verquidos sem depurar, tanto industriais como urbanos.

A Revolta, já este ano denunciamos a REGANOSA, o perigo da entrada na Ria de gaseiros cargados con GNL e a corrupçom política e empresarial que acompanhou à sua construçom, coas nosas cantigas e disfraces, no Antroido,08. Agora o fazemos dentro do movimento social opositor à Planta de Gás.

Asemade queremos amossar o nosso especial apoio as pessoas que com grande esforço, mas com coerência e convinçom estám fechadas na Casa Grande do Concelho de Ferrol, para secundar as demandas e denúncias do Comité Cidadán de Emerxencia e para reclamar umha actitude activa dos nossos governantes municipais, na defensa da cidadania, da sua seguridade e vida.

A Revolta de Trasancos, chama a seus amigos e amigas, achegad@s, simpatizantes, forof@s e a cidadania em geral a participar na Manifestaçom que está convocada para este Domingo 8 de Junho de 2008, às 12 do medio-dia, no Porto de Curuxeiras de Ferrol.

Ferrol - Terra de Trasancos e Beçoucos, a 6 de Junho de 2008

José Manuel González Vide

Colectivo Sociocultural
"A Revolta de Trasancos"

Centro Social da Gándara de Narom
Rua Catro Caminhos, S/N
15570 Narom - Galiza

Telefone do Secretário do Colectivo:
650 736 313 [Jose]

a.revolta.de.trasancos@gmail.com
a-revolta-de-trasancos.blogspot.com
____________