O Colectivo Sociocultural "A Revolta de Trasancos" queremos fazer público o noso apoio à manifestaçom, do vindeiro Domingo 8 de Junho, convocada polo Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol, para exigir o cesse da actividade da planta regasificadora de REGANOSA, assim como para denunciar o aumento da ameaça desta Planta de Gás contra a populaçom que moramos na Comarca de Ferrol - Terra de Trasancos e Beçoucos.
Consideramos um sem razom o instalar umha Planta de Gas dentro dumha pequena Ria, moi povoada que ameaça as nossas vidas, a nossa seguridade e à própria Ria, já de por sim moi contaminada polos verquidos sem depurar, tanto industriais como urbanos.
A Revolta, já este ano denunciamos a REGANOSA, o perigo da entrada na Ria de gaseiros cargados con GNL e a corrupçom política e empresarial que acompanhou à sua construçom, coas nosas cantigas e disfraces, no Antroido,08. Agora o fazemos dentro do movimento social opositor à Planta de Gás.
Asemade queremos amossar o nosso especial apoio as pessoas que com grande esforço, mas com coerência e convinçom estám fechadas na Casa Grande do Concelho de Ferrol, para secundar as demandas e denúncias do Comité Cidadán de Emerxencia e para reclamar umha actitude activa dos nossos governantes municipais, na defensa da cidadania, da sua seguridade e vida.
A Revolta de Trasancos, chama a seus amigos e amigas, achegad@s, simpatizantes, forof@s e a cidadania em geral a participar na Manifestaçom que está convocada para este Domingo 8 de Junho de 2008, às 12 do medio-dia, no Porto de Curuxeiras de Ferrol.
Ferrol - Terra de Trasancos e Beçoucos, a 6 de Junho de 2008
José Manuel González Vide
____________