sábado, 18 de agosto de 2007

Ensaio em Covas preparatório da actuaçom em Mugardos


Um dos conflitos sociais, medioambientais e de seguridade para a vida das pessoas mais importantes dos últimos tempos, é o da construçom da planta regasificadora de REGANOSA dentro da Ria de Ferrol. Um despropósito gasístico rodeado de corrupçom e intereses económicos e políticos contrários aos interesses da populaçom.

Umha das luitas que se está desenvolvendo é a da vecinhança de Mugardos coa Plataforma Vecinhal de Meá ao frente, que estám ocupando a Casa do Concelho desde o passado 23 de Julho. Desde que se aprovou o Plano de Emergências Exterior, a vecinhança da zona colindante veu a ameaça gasística mais próxima que nunca, é por isso polo que decidírom passar a acçom e protestar com este feche cidadán na Casa do Concelho de Mugardos.

A Revolta que vem contribuíndo a esta luita cidadá, denunciando nas suas cançons a REGANOSA, fazendo algumha aportaçom económica e participando coas gaitas e percussom nas mobilizaçons cidadáns, agora quer solidarizar-se coa vecinhança fechada na Casa do Concelho, indo a visitá-la e levando um repertorio de 10 canços que achegaremos este sábado 18 de Agosto até Mugardos, às 7 da Tarde na Prazinha do Parque próxima à casa do Concelho. É por isso polo que ensaiamos estas cançons em Covas a passada Quarta-Fera, 15 de Agosto, logo do jantar comunitário.
______________