sexta-feira, 3 de fevereiro de 2012

Antroido 2012. Letra - Já me dixo Rajoi -

Já me dixo Rajoi, música “A trubisqueira”

Já me dixo Rajoi
que pensava ganhar
e umha vez no poder
el ia desfrutar
el ia desfrutar ai sim sim ai nom nom
já me dixo Rajoi
que pensava ganhar.


Já nom temos presidentes sim sim
já nom temos presidentes sim sim ai nom nom
nem tampouco conselheir@s sim sim
que nos governam na bolsa sim sim ai nom nom
e decidem os banqueiros sim sim.

Já me dixo Rajoi

Nomearom a De Mesa ai sim sim
nomearom a De Mesa sim sim ai nom nom
“pra” mandar nos “pikoletos” sim sim
se nom chegou co Prestige ai sim sim ai nom nom
agora vai-nos pór pres@s sim sim


Já me dixo Rajoi...

Feijoo nom pode co paro sim sim
Feijoo nom pode co paro ai sim sim ai nom nom
ainda que vive rezando sim sim
e vai pedindo aos obispos sim sim ai nom nom
que lhe concedam “miragos” sim sim

Já me dixo Rajoi

O Ministro de Defensa sim sim
o Ministro de Defensa ai sim sim ai nom nom
é fabricante de armas sim sim
vai buscando moitas guerras sim sim ai nom nom
que hai que aumentar as arcas sim sim

Já me dixo Rajoi

O Ministro dos cartinhos sim sim
o Ministro dos cartinhos sim sim ai nom nom
nom caeu de nengum “Guindo” ai sim sim
que acabou com Leman Brother sim sim ai nom nom
e rouba o nosso sorrindo ai sim sim.