sexta-feira, 4 de maio de 2007

O nosso colectivo colabora este ano coa Associaçom Vecinhal da Gándara, na construçom dos Maios, na Praça da Gándara em Narom

Na fotografia, os primeiros maios da Revolta em Canido no ano 1997.

O nosso colectivo colabora este ano coa Associaçom Vecinhal da Gándara, na construçom dos Maios, na Praça da Gándara em Narom.

Como vimos fazendo desde o ano 1997, celebramos a chegada da primavera, intentando recuperar umha antiga tradiçom como som "Os Maios". Dos maios só queda umha pequena mostra do que fôrom as festas participativas, onde toda a vizinhança participava dum jeito activo e com vida, agora as festas soem ser pasivas, feitas mercado onde a vizinhança é mera espectadora. Desde A Revolta pretendemos recuperar ese espaço social de participaçom, provocando sentimentos de colectividade, promovendo vínculos de uniom entre as pessoas que participamos.

A Revolta, sabe o difícil que é hoje em dia fazer participar á gente, fazê-la activa á hora de disfrutar numha festa, mais imo-lo intentar. A festa dos maios, neste caso vem representar a chegada da primavera e com ela as boas colheitas no campo, a natureza mostra todo o seu esplendor cumha explosiom de cores e vida, medra a lua no maio maiolo, e os dias tenhem mais tempo de luz, acortando-se as noites.

Este Sábado, a gente da Revolta, agruparemo-nos na Praza da Gándara, desde o meio-dia iremos em grupos para recolectar flores de todas as cores, o fiuncho e as xestas, jantaremos na propia praza, para a partires das cinco da tarde começar a montar "Os maios", sonaram as gaitas, pandeiretas, acordeom, cunchas, bombos e tambores. Cantaremos as nossas cantigas de Maio e outras da música tradicional e popular.

Os Maios na Gándara: 5 de maio de 2007, desde as 5 da Tarde